راه ارتباط با فرزانه

دیگه پستی اینجا قرار نمیگیره

راه ارتباط با فرزانه

دیگه پستی اینجا قرار نمیگیره

تولدِ ، عید شما مبارک :)

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ق.ظ





خواهر عزیزم خیلی خوشحالم که خواهر و دوست خوبی مثل تو دارم . ۱۹ سالگیت مبارک . ان شاء الله یه روزی تولد ۱۱۹ سالگیت رو بهت تبریک بگم ( چه زرنگم با این جمله برای خودمم آرزوی عمر طولانی کردم 😂 ) امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی و همیشه شاد و سلامت باشی .



***

فاطمه جونم تولدت مبارک خواهر کوچکم ، تبریک میگم بهت . امیدوارم ۱۲۰ ساله بشی عزیزم . برات آرزوی شادی و سلامتی میکنم آبجی جونم .





پ.ن ۱ : میخواستم این پستو ساعت ۶ صبح منتشر کنم . ولی دیگه صبر ندارم . واسه این روز روزشماری میکردم 😊

  • ..فرزانه ..

نظرات  (۳)

  • دختر روشنا :)
  • ممنونم فرزانه عزیزم 
    بینهایت ممنونم خواهر گلم دوست نازم و نویسنده خوبم 😍😍😍😍
    انشالله امسال خانم دکتر شدنت جشن بگیریم برات نفسی😘😘😘😘😘
    عیدتم مبارک باشه ممنونم برای عکس نوشته های زیبا گلم 
    پاسخ:
    خواهش میکنم ، قربونت عزیزم 😘😘😘 ممنون که منو لایق دونستی و بهم اعتماد کردی که نویسنده ت بشم .
    😍 همچنین برای خودت گلم
    ممنون ، امیدوارم خوشت اومده باشه ازشون . منم عیدو مجددا تبریک میگم 
  • فاطمه ❤عشق کره
  • سلام خواهری
    واقعا ممنونم از لطفت بی نهایت سپاسگزارم عزیزم
    انشاالله تولد خودت عزیزم
    انشاالله که تو کنکور موفق باشی خواهری جانم
    از ته دلم دوست دارم
    نفسی گلم
    مجددا عیدتم مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش میکنم
    ممنون از لطفت 
    منم
    تو هم
    همچنین
    جدی تولدت ۲۹ اسفند بود ؟ تو که به من گفته بودی ۱ فروردین ! حتی گفتی با تولد نیلو تو یه روزه!؟
    تولدتون مبارک باشه دخترا 😍😍😍😍😘😗😙😚
    پاسخ:
    لطف کردی نظر دادی نیوشاجون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">